Altijd dichtbij vastgoedmanagement.

Altijd inzicht, grip en rust met vastgoedbeheer dat wél vooruitdenkt.

Professioneel beheerd. Slim gemanaged

Je vastgoed moet blijven renderen, zonder dat jij er dagelijks achteraan hoeft. Naber Vastgoedmanagement zorgt voor rust, rendement en regie.

Vooruitkijken

Je vastgoed is geen spreadsheet. Het is een investering die rendement moet opleveren én risico’s moet beperken. Dan wil je een partner die vooruitkijkt, doorvraagt en doorpakt.

Weten wat je krijgt

Bij Naber krijg je vastgoedmanagement met overzicht en vakkennis. Je weet wie je spreekt. Je weet wat je krijgt. En je weet dat alles geregeld is: van huurcontract tot onderhoud, van huuropzegging tot tot wet- en regelgeving.

Blijven renderen

Zodat jouw vastgoed blijft renderen, zonder dat jij elke dag moet meedenken.

Ontdek hier jouw voordeel
Neem vrijblijvend contact op.

Vastgoedmanagement Tilburg Naber beeldmerk

Wij beheren momenteel:

59%
Woonruimte
24%
Bedrijfsruimte
14%
Opslagruimte
2%
Winkelruimte

Altijd inzicht via jouw online eigenaarsportaal

Met ons online eigenaarsportaal heb je 24/7 inzicht in de exploitatie, contracten, rapportages, meldingen en financiën van jouw vastgoed, per pand en voor je hele portefeuille. Ook huurders regelen alles eenvoudig via hun eigen portaal: van meldingen maken tot huurzaken inzien. Liever post? Dat kan natuurlijk ook.

Inloggen verhuurportaal

Gemak met jouw vaste leveranciers en ons netwerk

Werk je met vaste leveranciers? Wij nemen de communicatie uit handen en geven namens jou opdrachten. Geen eigen netwerk? Geen zorgen. Wij schakelen snel en professioneel met betrouwbare klusbedrijven, aannemers, installateurs, adviseurs, juristen en andere specialisten.

Verhuurbemiddeling voor een snelle bezetting

We zorgen dat jouw panden snel en passend verhuurd worden, tegen scherpe tarieven. Met onze marktkennis en doeltreffende aanpak haal jij het maximale uit jouw vastgoed.

Adviesgesprek aanvragen

Soorten beheer

Administratief

  • Registreren van huurders- en gebruikersgegevens
  • De digitale verwerking van (huur)overeenkomsten
  • Bewaken van de waarborgsom of bankgarantie
  • Bewaken van begin- en eindinspecties
  • Bewaken van de sleutelverklaring
  • Opstellen en bewaken van het Huishoudelijk Reglement
  • Opstellen en bewaken van de inventarisatielijst
  • De aan- en afmelding van nutsbedrijven regelen
  • Verzorgen maandelijkse huurafrekening aan de eigenaar

Financieel

  • Innen van de huurpenningen en bijkomende kosten
  • De huurfacturen aan huurders verzenden (zakelijk)
  • Herinneringen en aanmaningen bij (huur)achterstanden
  • Verrichten van betalingen in opdracht van de eigenaar
  • Doorvoeren huurverhoging met schriftelijke kennisgeving
  • Controleren van ingediende facturen
  • Verrekenen van reparaties en onderhoud
  • Opstellen en verwerken van de eindafrekening
  • De afwikkeling van de waarborgsom of bankgarantie

Commercieel

  • Verzorgen van de ondertekening van overeenkomsten
  • Overdracht van toegangsmiddelen met sleutelverklaring
  • Contact onderhouden met huurder(s)
  • Het in standhouden van een optimaal huurgenot
  • De controle op de contractuele overeenkomsten
  • Service bij klachten en reparaties inschakelen
  • Goede communicatie voor en tijdens inspecties
  • Getekend inspectierapport met fotorapportage

Technisch

  • Vakmensen inschakelen bij inspecties en onderhoud
  • Controleren van de meerjarenonderhoudsplanning
  • Adviseren over onderhoud en uitvoering
  • Offerteaanvraag en opdrachtverstrekking regelen
  • Toezicht op de uitvoering en verzorgen van de oplevering
  • Uitbrengen van onderhoudsvoorstellen
  • Coördineren van onderhoudswerkzaamheden
  • Verrichten van inspecties bij calamiteiten of klachten

Plan hier vrijblijvend een kennismaking

Geef alles uit handen

Geef alles uit handen door het contactformulier in te vullen of door te bellen naar 013 - 5400 700.

  • Verhuurbaarheid van het vastgoed
  • Huurprijzen en de berekening hiervan
  • Verhuuradvies en contractuele vastlegging
  • Correcte oplevering tijdens huurmutaties
  • Maatwerk vastgoedbeheer
  • Juridische vraagstukken
  • Bouwkundige vraagstukken
  • Keuringen, inspecties en onderhoud
Helderheid
Je weet altijd waar je aan toe bent. Geen kleine lettertjes, geen vage afspraken, gewoon duidelijke taal en transparante afspraken.
Verantwoordelijkheid
Je draagt het eigendom, wij nemen het beheer serieus. We behandelen jouw vastgoed alsof het van onszelf is.
Proactiviteit
Je wilt geen achterafoplossingen, maar problemen voor zijn. Daarom denken we vooruit, signaleren we op tijd en handelen we snel.
Vakmanschap
Je krijgt geen standaardbeheer, maar specialisten die weten wat ze doen. Van juridische kwesties tot bouwtechnisch onderhoud, jij profiteert van echte kennis.
Keurmerk verhuurveiling Naber vastgoedbeheer 1

Erkend en verantwoord vastgoedbeheer

Bij vastgoedbeheer draait het om vertrouwen. Daarom is Naber Vastgoedbeheer opgenomen in het register van de Stichting Certificering voor Makelaars (SCVM), kamer Huur. Deze erkenning toont aan dat onze dienstverlening voldoet aan strenge kwaliteitseisen op het gebied van huurbemiddeling. Niet omdat het moet, maar omdat het hoort.

Daarnaast beschikt Naber Vastgoedbeheer over het VerhuurVeilig-keurmerk. Dit keurmerk onderstreept dat alle verhuurprocessen zorgvuldig, veilig en volgens duidelijke richtlijnen verlopen. Het is een bevestiging dat je mag rekenen op professionele screening, heldere afspraken en verantwoord beheer van begin tot eind.

Onze tarieven

Net als het beheer, is het tarief maatwerk. Wat je betaalt, hangt af van jouw wensen, het soort vastgoed en het aantal panden.

✅ Tarief op basis van soort beheer en omvang
✅ Aandacht voor jouw wensen en type vastgoed
✅ Meerdere objecten? Dan krijg je schaalvoordeel

No cure no pay. De maximale opbrengst is voor jou.

Belastingvoordeel

Box 1
Je belegt in vastgoed voor rendement. Dan is het zonde als de Belastingdienst daar een hap uit neemt. Toch gebeurt dat vaak ongemerkt. Zodra je zelf de huur regelt, advertenties plaatst of inspecties doet, ziet de fiscus dit als werk. En werk betekent: box 1.

Box 3
Laat je het beheer over aan een vastgoedbeheerder? Dan val je in box 3. Je doet zelf geen werk meer voor het inkomen. Gevolg: een veel lager belastingtarief. Je bespaart geld én houdt grip op je vastgoed.

Schakel een vastgoedbeheerder in
Zet je investering fiscaal slim op. Schakel Naber in voor professioneel vastgoedbeheer.

Contact opnemen?

Onze vastgoedbeheerder staat klaar om al je vragen te beantwoorden!

Back to top